Viatge a Xina

El Dominical (especial desde Xina)

biel | 04 Novembre, 2007 10:11

Com que avui es diumenge, amb aquest bloc surt el seu Dominical. Avui especial Partit Comunista Xines i premsa del cor.

Aquests dos no son de cap Comite, pero a la nostre COMUNITAT ens han caigut simpatics i hem decidit que fosin la portada d'aquesta setmana.

A la fi trobarem el president del PARTIT COMUNISTA DE YUNNAN, es pasejava aquest mati despres de misa (ai !!! no!!! que aqui no van a misa...pero queda be)

 aqui baix teniu el camarada del Comite local de Dali, que curiosament tambe era per enmig avui...

 Aqui teniu al delegat d'Interior i encarregat de la seguretat ciutadana del Partit Comunista de Dali

 Aqui podeu veure al responsable de la tercera edat del Partit Comunista de Dali

 Aqui podeun veure al responsable de fora vila i asfaltat de camins rurals del partit comunista de Dali

 

ESPECIAL PREMSA DEL COR...

A peticio, quasi popular, possarem mes fotos del nostre company ONA, que ara deu ser per Shanghai....sa Nena ha restringit altres fotografies que hi havia d'ell....

 

 

I la setmana que ve al Dominical...especial "els carrers que no ens mostren els xinesos" i una primicia mundial:"Franquicies de negocis vilafranquers a Xina".....no vos ho perdeu

Comentaris

SÍDROME DE ABUNDIO

Mao - Nesa | 04/11/2007, 11:05

Queridos colegas:
Tocáis un tema harto interesante y que a menudo pasa desapercibido a los psicoterapeutas. Me alegra que este síndrome ocupe estas páginas, ya que el de Abundio es un trastorno que tiene cada vez prevalencia en este nuestro país. Pero una subcategoría de éste es de la que os quería comentar algunas cosas: el Síndrome de Abundio en Viajeros Mochileros. Una de las primeras cosas que llamó mi atención de las investigaciones más recientes es que suele presentarse en ciudadanos de Cadiz de manera elevada cuando éstos salen de sus andaluzas fronteras...
Los mallorquines entrarían también en la población con riesgo alto de padecerlo.
Pero hay más criterios diagnósticos: por ejemplo el de llegar a una estación de autobuses, en un pais desconocido, con carteles por todos lados en un idioma absolutamente extraño y no sacar la guia lonely planet de la mochililla por estar abajo del todo. "va, esto es fácil, como en la estación de chiclana..."
Otro criterio que se suele dar es la habitual alucinación de creer entender carteles escritos en chino sin tener la más remota idea de ello; por ejemplo creer que unos caracteres (palitos)dibujados de formas pintorescas y bonitas quieren decir "este autobus va directo al aeropuerto y va muy rápido y es muy barato" cuando en realidad pone "los autobuses al aeropuerto para turistas estan en la estación central" (o sea diez manzanas más arriba).
Otra elemento característico de este síndrome, éste sólo en hombres en edad de merecer, es la especial alucinación de ir paseando por un pais extrangero y pensar "joer, todas las chinas me miran con lascivia...si no estuviera casado me ponía las botas. No se me resistiría ninguna. Es que se ponen cardiacas con los turistas". En realidad lo que pasa es que las pobres chinas están pensando "ji, ji, ji, si supiese que le hemos puesto perro en el cho suey..."

Si alguien quiere hacer llegar más ejemplos del Síndrome e Abundio en Viajeros Mochileros (SAVM) para completar mi estudio estaré muy agradecido.

Lisensiado Chun - go.

Carrusel deportivo

Vietnamita | 04/11/2007, 19:41

Igual ya lo sabeis per vuestro Cadiz ha perdido al igual que el Mallorca, en todo dominical hay que poner sección deportiva.
P.D. Xemari ha dicho tu madre que la llames, que te tiene que enviar la remesa anual de gallumbeles.

Mas investigaciones

Hendrix, jimmy hendrix | 05/11/2007, 02:05

Querido Lisensiado Chun-Go gracias por sus interesantisimas aportaciones. Es grato encontrarse con personas ocupadas y preocupadas por este campo del saber. Tenemos algunas dudas a nivel metodologico: nosotros estamos utilizando una linea de trabajo de campo in situ con cuatro sujetos experimentale, pero que ninguno es ciego. Le parece que las conclusiones pueden ser extrapolables? Ahora estamos catalogando comportamientos que pueden correlacionar con el Sindrome de Abundio, le parece buena idea la observacion directa?, luego lo completamos con distintos insultos al sujeto experimental para ver si reacciona (hipotetizamos que si no reacciona es Abundio, y si lo hace no sabemos).
Estamos estudiando ahora mismo la conducta de regateo: nuestra hipotesis de trabajo es que el sufre de este sindrome una vez terminado el regateo expresa verbalmente: 1. Me he quedao con la china, le he sacado esto por 200 yuanes tio.
2. Esto tiene que valer en Espana por lo menos el triple.
3.Que cuando se le dice que es la chinita quien le ha tangao, niega categoricamente este supuesto (negacion del problema, compartido con otro tipo de trastornos).
En fin esperamos ardientemente sus aportaciones.

Ja m'he possada al dia

lidia | 05/11/2007, 13:19

Hola, ja m'he possada al dia del que feis i la veritat en xemari es pot dedicar a escriure ja que trob que ho fa molt bé. Me feis enveja pels paissatges que mostrau, però en el tema del menjar crec que tindria problemes. De totes maneres podrieu investigar sobre els rollitos de primavera i saber quins farciments els hi possem més que el que nosaltres ja sabem. Si duis un receptari de rollitos jo me compromet a possar la taula i fer una mostra. Bé que ja es hora de plegar i no convé fer cap extra, seguiu així que anau molt bé, i le putades que vos passen són les que recordareu sempre. saludos a tots i a sa nena.

xinos pier garó

montse | 05/11/2007, 19:18

avui era dins una botiga de xinos i han discutit amb uns gitanos,l'amo xinès els ha dit: fuela de aqui,lápido! tot d'una he pensat en voltros i he vengut a veure meam que feieu, per cert crec que aquest de sa botiga és familia d'un d'aquets dels qui heu penjat fotos, ho dic per ses fesomies, supòs que a voltros ja no vos pareixen tots iguals. per cert Biel ,completaré es Carrusel deportivo: el BARÇA ha guanyat. passau-ho molt bé
muuac!

Re: El Dominical (especial desde Xina)

Biel | 06/11/2007, 08:38

Hola Lidia: a n'en Chemari ja li hem llevat es mando que duia i l'en relagat a la categoria de PORTEADOR, no pot dir ni opinar, du es mando Vilafranca i ja esta.

Sa veritat es que ell no tenia cap rialla ni una quan ens pasa sa putada aquella, pero que hi farem !!! arribarem a l'aeroport que es el que contava.

Pel tema del menjar, mes maniosos que jo, no n'hi ha, per tant pots deduir que no tindries cap problema ni un.

Els rollitos encara no els hem provat pero....tot arribara.

deu i fins dia 26....jejejeje que son de bones aquestes vacances !!!

Re: El Dominical (especial desde Xina)

Biel | 06/11/2007, 08:42

Hola Montse, tens tota la rao del mon....aqui tots son iguals, pero lo mes curios es que ens miren raros, no hi ha molts d'occidentals i tothom ens observa. L'altre dia fins i tot ens feien fotos..jejejee.

De les noticies deportives n'esteim assebentats ja que, quan podem ens conectam, i dilluns al mati teniem internet a l'hotel i mirarem els resultats, gracies de totes maneres.

Dir-te que sa Nena s'en recorda de tu....pero t'ho mostrarem en privat i amb taula i mantel...jejejejeee

un beso

Afegeix un comentari
ATENCIÓ: no es permet escriure http als comentaris.
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by LifeType - Design by BalearWeb

Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in Unknown on line 0